LOVLEY
LOVLEY



LOVE

اتاقي باشه گرم گرم روشن روشن تو باشي و من باشم . . . کف اتاق سنگ باشه . . . سنگ سفيد تو منو بغلم کني که نترسم . . . که سردم نشه . . .که نلرزم . . . اينجوري که تو تکيه دادي به ديوار . . پاهاتم دراز کردي . . . منم اومدم نشستم جلوت و بهت تکيه دادم . . . با پاهات محکم منو گرفتي . . . دو تا دستتم دورم حلقه کردي . بهت مي گم چشاتو مي بندي ؟ مي گي آره . . . بعد چشاتو مي بندي . بهت مي گم . . . قصه ميگي برام . . . تو گوشم ؟ مي گي آره . . . بعد شروع مي کني آروم آروم . . . تو گوشم قصه گفتن . . . يه عالمه قصه ي طولاني و بلند . . . . که هيچ وقت تموم نمي شن . مي دوني ؟ مي خوام رگ بزنم . . . رگ خودمو . . . مچ دست چپمو . يه حرکت سريع . . . يه ضربه ي عميق . . . بلدي که ؟ ولي تو که نمي دوني مي خوام رگمو بزنم تو چشاتو بستي . . . نمي دوني . من تيغ رو از جيبم در ميارم . . . نمي بيني که سريع مي برم . . . خون فواره مي زنه . . . رو سنگاي سفيد . . . نمي بيني که دستم مي سوزه . لبم رو گاز مي گيرم . . . که نگم آآآخ . . که چشاتو باز نکني و نبيني منو . . . تو داري قصه مي گي . دستمو مي زارم رو زانوم . . . خون مياد از دستم مي ريزه رو زانوم . . و از زانوم مي ريزه رو سنگا . قشنگه مسير حرکتش . حيف که چشات بسته ست و نمي توني ببيني . تو بغلم کردي . . . مي بيني که سرد شدم . . . محکم تر بغلم مي کني که گرم بشم . مي بيني نا منظم نفس مي کشم . . . مي گي . . . آآخي . . . دوباره نفسش گرفت . مي بيني هر چي محکم تر بغلم مي کني . . سرد تر مي شم . . . مي بيني ديگه نفس نمي کشم . . . چشاتو باز مي کني . . . مي بيني که من مردم . مي دوني ؟ من مي ترسيدم خودمو بکشم . . . از سرد شدن . . . از خون ديدن . . . از تنهايي مردن . . . وقتي بغلم کردي . . . ديگه نترسيدم . مردن خوب بود . . . آروم آروم . گريه نکن ديگه . . . من که ديگه نيستم چشاتو بوس کنم و بگم خوشگل شدياااا . . . بعدش تو همون جوري وسط گريه هات بخندي .گريه نکن ديگه . . . خب ؟ مي شکنه دلم . . . دل روح نازکه . . . نشکونش . . . خب؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 28 مهر 1391برچسب:,

  توسط NIMA JON  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

عکس

 

 دوستت دارم ( غمگین )
 دل نوشته دخترکم
 وقتی یکی را دوست دارید !!!
 میدانی چقدر دوستت دارم !؟
 LOVE
 loveeeeee
 حرفهای عاشقانه
 LOVE 5
 LOVE 4
 LOVE 3
 LOVE 2
 LOVE
 گُل همان پنج روز و شش بوده...
 امتداد رد پای یک ! نفر
 چگوارا
 سلامتی اون
 واااااااااااااااااااي بر ما
 love picture 2
 LOVLEY

 

مهر 1391
مرداد 1391

 

NIMA JON

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVLEY و آدرس nimakhan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

NARM AFZAR
ANJOMAN VA GOFTEGO
MUSIC
chat flash farsi
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 1279
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



script type='text/javascript' src='http://pichak.net/upper/jquery.min.js' >
/table